seram sejuk

hari : rabu
tarikh : 22july`09
pukul : adik gori..eh 2.45petang
tempat : kawasan parking Berjaya Megamall Kuantan

sedang gori sibuk memandu kereta sambil melilau matanya mencari parking kenderaan..
aku pula sedang leka melayan lagu yang berkumandang dari corong radio kenwood kereta Gori..
nemba yang sedang membelek buku Junk, yang dipenuhi iklan Tuborg..
tiba-tiba bersuara dalam kesuraman petang itu..

`aku rase nak berhenti belajar laa..,`katanye nemba..
`haaa?!!,`gori terkujat sehingga terlepas satu parking lot kosong
`abis tu..ko nak buat mende?jadik nelayan?`, sampukku sambil buat2 tak terkejut..

`takde lahh..aku rase nak buat baju, jual baju jee..amacam?`sambung nemba sejurus aku menghabiskan ayat..
gori terkedu..menelan air liur..
`ni mcm syed penah utarakan dekat aku..,`lantang aku bersuara..

aku malas nak sambung..
mende ni cukup menyerabutkan aku..

tapi alhamdulillah perniagaan semakin laris..
insyallah berkembang maju menjelang 2010..
terimakasih kepada semua sokongan..
hanya tuhan yang layak membalasnya..
terimakasih tak terhingga..

1 comment:

  1. great thinkers think alike
    pesan kat mamat tu kalo nak brenti blaja suroh ajk gua

    ReplyDelete