Slay yang suka menang! (part1)

Kali ni, cerita.
Bukan nak cakap apa la kan, tapi cerita kali ni, betul-betul mencabar.

Petang tadi, dalam lingkaran api pasifi..., bukan lingkaran jarum jam menunjukkan pukul 4.12 petang, aku(saya,bukan nama sebenar) dan ehsan(bukan nama sebenar) bergegas ke coffee street, yakni sebuah tempat lepak yang agak agung seangkatan dengan SWING dan AFTERSEVEN yang ditokeykan dengan cina. Kami menikmati masing-masing secawan kopi yang harganya, buleh kasi kenyang 23 ekor hemster.

Sambilan, kami berborak hal game. Tanpa disedari, terpacul perkataan NFS dari mulut cabul ehsan. Kami pun berborak, NFS game best!
Tepat waktu jam free gua, yakni 4.35, aku angkat kaki nak lari, ceh cam watson nyambek. Bayar kat makcik juruwang, sambil mata gua bertaut ngan awek cun, yang saling-menyaling jeling padaku...

Ikut perancangan, Arena CC kteorang jejak pastuh, lepas dengar cite ehsan berkobar-kobar, memang nak maen NFS!

Lepas check-in kat PC, kteorang pun `Start Your Engine, Gentlemen`..Maen pnye gempak neh, sampai satu CC pandang slek, sebab sebelum kiteorang check-in, memang macam gua, tapi lepas kiteorang check-in, macam dalam gua jugak, tapi ade orang layan home-theater.
Selepas beberapa kekalahan, ehsan bukak cerita,
"kite main ni ozait g, ade la gaye pro, tapi Slay...

kaler merah untuk slay sebab SOYUZ

No comments:

Post a Comment