hari yang suam-suam kuku

aku bangun awal la dari regular hari lain, xcited sehh kesekolah!.
pagi-pagi lagi, ehsan meroket ke lorong KaryaWan 11, dengan aku dibelakang.
sampai rumah Fuad, ingatkan salah rumah Bohii, tapi betul.
MEroket gaks ke sekolah, tapi teksi laaa..

kat sekolah, setel belake surat permohonan,
meroket pulak naik teksi KOYA.serius pakcik tersebut bagaikan dibawah pengaruh barang terlarang.
sebelum tu, sempat lagi kami melayan CS 1.3, NFS Most Wanted sepam dua.
aku meluru ke bank sebab ada urusan yang sengaja dijatuhkan padahari yang sama.
Bohee bersama gua.
Ehsan ngan Fuad ke pejabat MPK. lepas insiden handset fuad ilang, fuad msg,

fuad,
surat tu kat sape?

lokma,
aku, hahahaha

sebelum sempat buat lesen menjaja, singgah sebentar fuad ngan ehsan kat bank.

setel urusan dibank.
bergegas aku dengan brozak(bohii) ke mega,
kering dah lama tunggu, katanye 44minit.huhuhu,sori.

bohi dan kering mengepam depan setarbak sambil aku ke GSC redeem tiket.
mikirkan lambat lagi fast and furious start. dengan sadisnye aku jalan sorang pusing mEga.
perut dah bikin konsert haram, namun aku merelakan,

pergi kat gsc, amboih, syok gle dyeorang minum coku susu, aku plak tengah layan konsert.
bergegas plak ke McD. konon sempat la pakej ekonomi.
sampai kat McD,

lokma,
bagi set dabel chisbeger ekonomi medium

McD,
da tamat tempoh dik..

lokma,
pkul brape skarang?oh, 3.30.bigmec laa.

aku pun bergegas makan sorang2 sambil layan blues aku yang tak tahu menahu blues tu biskut ke, kuih ke, kek?
setel part makan, call masuk,..
mak aku memanggil pulang secara mengejut.katenye, "kalau tak balik, tayah balik-balik umah daaa"
DOUBTFUL doe.

aku pun bergegas balik, dalam kepala, pikir, kalu balik pun aku USELESS jugak, tape lah,,
dari takleh masuk umah, baik la aku balik.

perjalanan balik mengenakan aku jalan-jalan jap kat ECM.
sambil mengushar baju yang promosi tamat semalam, aku ke EVERLAST.
tgk beberape brader sdg sibuk mengenakan baju tanpa niat membeli.
CEHHH

aku pun berusaha mendapatkan hoodie terbaik dengan harga yang terbaik, ni hasilnyahoodie ni tak best sebenarnye, tapi tibe-tibe jadi best bile dapat diskaun 50%..
hahahaha

SAYA ADA HOODIE BARU
YEAY!


*aku agak kebodohan sebab tulis panjang-panjang, padahal cerita pasal hoodie 50% less jep

No comments:

Post a Comment