earth hour

sungguh, memang aku buat-buat lupa nak update.
tapi, macam ada orang kesah je kan?
kali ni,
10+10+10=`tengtengteng`

pic yang sempat aku snap dengan Sony Cybershot Foldover(ceh, cam name makanan plak,ape yek?)
waktu aku kat klcc, kena pulak waktu tu jugak earth hour,
asal aku g kl je, event...

cube la skali aku g kl lengang..
amacam?
ade beran?

semasa Earth HOur

dah time die
slowly, petronas twin towerS lighted up

sudah 9.31, dan tamat la earth hour luu
twin towers pun terang
tak tertanya-tanya?
berjaya ke earth hour?
kalau lah, BBC ke, CNN ke, Al-Jazeera datang interview aku,
tanye pasal earth hour,
first that would come out,
its useless..
hahaha
orang anggap Earth Hour hanyalah event yang patut semua orang join, sebab cool(xfm).
absolutely bodoh.
setakat lu tutup lampu sejam serentak pastu tido lupa nak tutup tv, lights, and other electrical appliances, do go to hell.
buang sampah pun merata, panas sikit air-cond. senang nak buang bakar lahh..car pooling pun lancau,
sia-sia je.
THANK YOU.

2 comments: